pugwashtheband
album Jürgen Herbst - Die Gedanken Sind Bei Dir / Es Ist So Lang Schon Her... mp3 download

album Jürgen Herbst - Die Gedanken Sind Bei Dir / Es Ist So Lang Schon Her... mp3 download

Performer: Jürgen Herbst
Album: Die Gedanken Sind Bei Dir / Es Ist So Lang Schon Her...
Released: 1967
Style: Country, Folk
MP3 version ZIP size: 1323 mb
FLAC version ZIP size: 1762 mb
WMA version ZIP size: 1712 mb
Rating: 4.8
Votes: 461
Other Formats: VOC MPC AAC AUD AHX VOX APE

A. Die Gedanken Sind Bei Dir. Written-By – Ralph Dokin, Günther Loose. 2:35 Written-By – Karl Götz, Ronny Hein. CBS ist eine Schutzmarke v. Columbia Broadcasting System, In. USA. April Musikverlag Made in Germany.

Es ist so lang schon her. Jürgen Herbst. Wenn die Nacht beginnt. Weit ist der Weg zurück ins Heimatland.

LyricsDie Gedanken sind bei dir. Download now. English.

Die Gedanken sind frei" (Thoughts are free) is a German song about the freedom of thought. The original lyricist and the composer are unknown, though the most popular version was rendered by Hoffmann von Fallersleben in 1842. The idea represented in the title-that thoughts are free-was expressed as early as in antiquity and became prominent again in the Middle Ages, when Walther von der Vogelweide (. 170–1230) wrote: joch sint iedoch gedanke frî ("yet still thoughts are free").

Title: Bei Dir war es immer so schön (1954). Ingrid Stenn, as the composer's wife, has nothing else to do than to look worried. When the wife (separated in the meantime from her husband) does not want to reveal a difficult situation she is in and in the same conversation says that lately she has had no appetite for coffee (!), the viewer is of course aware of the situation - her conversation partner is not. Who ever wrote this scene must have had a bad case of caffeine poisoning

Und flattern um dich her; Sie sagen, sie hätten Heimweh, Hier litt’ es sie nicht mehr. Bei dir sind meine Gedanken. Und wollen von dir nicht fort; Sie sagen, das wär’ auf Erden. Der allerschönste Ort. Sie sagen, unlösbar hielte. Dein Zauber sie festgebannt; Sie hätten an deinen Blicken. Die Flügel sich verbrannt.

Hier könnte Ihre Werbung stehen, wenn ich es zulassen würde x. du brauchst nicht perfekt zu sein, du bist es schon so wie du bist. Geschichten voller Gefühle. n Gedanken bin ich immer nur bei dir. English (UK) · Русский · Українська · Suomi · Español.

Ich bin bei dir. Artist: Jürgen Renfordt. Album: Tanz auf dem Vulkan, 2012. Jürgen Renfordt - Ich bin bei dir 1982. Du trägst noch immer die Vergangenheit mit dir rum. Du sagst mir machmal, die Erinnerung bringt Dich um. Und weinend liegst du dann in meinem Arm und klammerst Dich ganz fest an mich. Und dann flüsterst du: Tu mir nie mehr so weh, so weh wie er. Glaube mir: Ich bin bei dir und ich werd' bleiben an deiner Seite ein Leben lang. Ich bin bei dir, weil ich Dich liebe, vertraue mir, ich bin bei dir. Ich weiss der Tag wird kommen, da hast du nie mehr Angst  . Ich bin bei dir, du musst mir glauben, denn du brauchst mich, wie ich Dich brauche. Ich bin bei dir und ich werd' bleiben an deiner Seite ein Leben lang. Bin bei dir.

Translation of 'Die Gedanken sind frei' by German Folk (Deutsche Volksmusik, Volksweisen, ) from German to English. Mein Wunsch und Begehren kann niemand verwehren, es bleibet dabei: Die Gedanken sind frei! Und sperrt man mich ein im finsteren Kerker, das alles sind rein vergebliche Werke. Denn meine Gedanken zerreißen die Schranken. und Mauern entzwei, die Gedanken sind frei! Drum will ich auf immer den Sorgen entsagen. und will mich auch nimmer mit Grillen mehr plagen. Man kann ja im Herzen stets lachen und scherzen. English translationEnglish.

Tracklist Hide Credits

A Die Gedanken Sind Bei Dir
Written-By – Ralph Dokin, Günther Loose*
2:35
B Es Ist So Lang Schon Her...
Written-By – Karl Götz, Ronny Hein
2:40

Companies, etc.

  • Record Company – Columbia Broadcasting System, Inc.
  • Published By – April Musikverlag

Notes

CBS ist eine Schutzmarke v. Columbia Broadcasting System, Inc., USA.
April Musikverlag
Made in Germany

Barcode and Other Identifiers

  • Rights Society: GEMA
  • Matrix / Runout (Label side A): 2875 a
  • Matrix / Runout (Label side B): 2875 b
  • Matrix / Runout (Runout side A, stamped, "JW" is etched, variant 1): 2875 A-1 JW
  • Matrix / Runout (Runout side B, stamped, "JW" is etched, variant 1): 2875 B-1 JW
  • Matrix / Runout (Runout side A, stamped, variant 2): 2875 A-1
  • Matrix / Runout (Runout side B, stamped, variant 2): 2875 B-1
Performer: Robert Preston
Genre: Pop / For kids
Title: Chicken Fat
Country: US
Released: 1961
Performer: Pink Floyd
Genre: Rock / Screen
Title: The Wall - Music From The Film
Country: UK
Released: 1982
Performer: Frankie Yankovic And His Yanks
Genre: World, Country
Title: Three Yanks Polka / Dreamer's Waltz
Released: 1947
Performer: Various
Genre: Rock / Pop / World, Country
Title: Klingende Post I/1966
Country: Germany
Released: 1966
Performer: Connie Francis
Genre: Pop
Title: Laß Mich Bei Dir Sein / Er War Nur Ein Märchenerzähler
Released: 1968
Performer: Yello
Genre: Electronic
Title: Who's Gone?
Released: 1991
Performer: Geraldo And The Savoy Hotel Orchestra
Genre: Pop
Title: Whose Little What's-It Are You ? / All The Things You Are
Released: 1940
Performer: Andrea Jürgens
Genre: Pop
Title: Tina Ist Weg
Released: 1978
Performer: The Nite Owls
Genre: World, Country
Title: I Saw Your Face In The Moon / Do You Ever Think Of Me
Country: US
Released: 1937
Performer: Hildegard Knef
Genre: Pop
Title: Der Alte Wolf
Country: Austria
Released: 1974
Performer: Rex Gildo
Genre: Pop
Title: Tausend Und Eine Nacht
Released: 1972
Performer: Snoopy
Genre: Electronic
Title: Honolulu
Country: Netherlands
Released: 1979